Ansiktsmask

Gör din egen ansiktsmask
 
Jag brukar må bättre och känna mig mer avslappnad när jag "tar hand om" mig själv, därför tänkte
jag tipsa om en sak som du kan göra själv hemma. :)
 
Kropps peeling
 
Den här är jättelätt att göra! Ta några matskedar olivolja och några matskedar råsocker, brunt socker.
(Vitt socker funkar också!). Rör i en skål tills konsistensen blir bra och så stryker du på den!
Låt den sitta i en stund och sen är det bara att skölja av och du har en ny mjuk hud! ;) Se till så att det
inte kommer i håret, håret blir helt oljigt och det är svårt att tvätta bort!
 
Sen är ju klassiker som att krypa upp i soffan under en filt och med en film inte heller helt fel..!
Om du inte kommer på någon film du kan se så är The Last Song och Due date grymma!
 

Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0design by